Հարցում Երևան քաղաքի ոստիկանապետին և քննչականի պետին

Դասագրքերի միջոցով մեր երեխեքի` պղծման ու թրքացման գործով, արդյոք հարցաքննվել են երկրորդ դասարանի մայրենի դասագրքերի հեղինակներն ու նկարիչը։

Իմ հերթին միջնորդում և խնդրում եմ կասեցնել` Ձեր իսկ իրավասության ներքո գործող այս լայատարած թրքացումը, կարգադրելով հարցաքննել անչափահասների բաժնի աշխատակիցներին պարզելու նպատակով

  1. Ինչի են գրքի կողային մասում զետեղել թշնամու դրոշի գույները? (առկա է հոդված)
  2. Ինչու դասագրքերից դուրս բերելով ավանդական հայ գրողներին` ամենայն հայոց բանաստեղծ Թումանյանին, դրա փոխարեն զետեղել են Դոնալդ Բիսեթի մոտավորապես երեք ստեղծագործություններն իր թրքական Յալմար փղիկով, բացի դա պարսկական գրողներից` ազգությամբ թուրք Ֆերիդ Օրալին: Ասեմ, որ այդ անունով հեղինակ ընդհանրապես գոյություն չունի: Եվ այդ անվան տակ հանդես է եկել իբր հայ հեղինակ: Դուրս է գալիս կրթական համակարգում առկա են բազում զեղծարարություններ:
  3. Ինչու է դասագրքերի միջոցով մեր երեխաներին ուղարկվել ցեղասպանելու մեսիջ` մեր իսկ վճարած հարկերի հաշվին, իսկ վերջում էլ ակնարկելով “Ինչու՞” թշնամական կոչերն ու ազգակործանությունը` սա ևս ևս ունի ՔՕ նախատեսված հոդվածներ…

 

Սեմյոն Բաբայանի ֆեյսբուքյան էջից