Ահա և վերջ. Հայաստանում գրանցված որևէ ավիաընկերություն, որևէ թռչող սարք չի կարող մտնել ԵՄ տարածք. 168.am

Եվրահանձնաժողովն այսօր թարմացրեց ԵՄ օդային ցուցակի անվտանգության` այն ավիաընկերությունների ցանկը, որոնք ենթակա են գործողության արգելքի կամ գործողության սահմանափակումների Եվրամիության ներսում, քանի որ դրանք չեն բավարարում անվտանգության միջազգային չափանիշներին:

Հանձնաժողովը նշել է, որ ցանկանում է ապահովել օդային անվտանգության ամենաբարձր մակարդակը Եվրոպական միությունում ճանապարհորդող բոլոր ուղևորների համար:

Այսօրվա թարմացումից հետո Հայաստանում հավաստագրված բոլոր ավիաընկերությունները ավելացվել են ցուցակում մինչև երկրի անվտանգության վերահսկողության հնարավորությունների հետագա գնահատումը: Այս որոշումը հետևել է Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի և վեց հայկական ավիափոխադրողների ուսումնասիրությունների արդյունքում:

Բացի այդ, վերանայվել և փոփոխվել է Կոնգոյի (Բրազավիլ), Կոնգոյի Դեմոկրատական ​​Հանրապետությունում, Ղրղզստանում, Լիբիայում, Նեպալում և Սիերա Լեոնում հավաստագրված ավիափոխադրողների ցուցակը, որոնցում ավելացվել են այդ երկրներից նոր փոխադրողներ:

Տրանսպորտի հարցերով հանձնակատար Ադինա Վուլեանը ասել է. «ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը պետք է օգտագործվի որպես գործիք, որն օգնում է ավիաընկերություններին և ցուցակագրվող երկրներին վերագնահատել և բարելավել իրենց թռիչքային չափանիշները: Հայաստանյան փոխադրողներին այս ցանկ ներառելու որոշումը հիմնված է անանուն կարծիքի վրա, որը ներկայացրել է Օդային անվտանգության կոմիտեն։ Հանձնաժողովը, Եվրոպական միության ավիացիոն անվտանգության գործակալության աջակցությամբ, պատրաստ է համագործակցել և ներդրումներ կատարել Հայաստանում՝ իր ավիացիոն անվտանգության բարելավման համար»:

ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը ոչ միայն օգնում է պահպանել ԵՄ-ում անվտանգության բարձր մակարդակը, այլ նաև օգնում է տուժած ավիաընկերություններին և երկրներին բարելավել իրենց անվտանգության մակարդակը, որպեսզի վերջիններս հանվեն այդ ցուցակից: Բացի այդ, ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը դարձել է հիմնական կանխարգելիչ գործիք, քանի որ այն դրդում է անվտանգության խնդիրներ ունեցող երկրներին գործել նախքան անհրաժեշտությունը դառնա ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակի տակ գտնվող արգելքը:

Այսօրվա թարմացումից հետո ընդհանուր առմամբ 96 մուտք արգելված է դեպի ԵՄ երկինք:

90 ավիաընկերություն սերտիֆիկացված է 16 նահանգում (Աֆղանստան, Անգոլա (բացառությամբ 2 ավիաընկերության)), Հայաստան, Կոնգո (Բրազավիլ), Կոնգոյի Դեմոկրատական ​​Հանրապետություն, Ջիբութի, Հասարակածային Գվինեա, Էրիթրեա, Ղրղզստան, Լիբերիա, Լիբիա, Մոլդովա (բաառությամբ 3 ավիաընկերությունի), Նեպալ, Սան Տոմ և Պրինսիպեու, Սիեռա Լեոնե և Սուդան)՝ այդ պետությունների ավիացիոն իշխանությունների կողմից անվտանգության ոչ պատշաճ վերահսկողության պատճառով, 6 անհատական ​​ավիաընկերություններ, որոնք հիմնված են անվտանգության լուրջ թերությունների վրա ՝ Avior Airlines (Venezuela), Blue Wing Airlines (Սուրինամ), Iran Aseman Airlines (Իրան), Իրաքյան ավիաուղիներ (Իրաք), Med-View Airlines (Նիգերիա) և Air Zimbabwe (Զիմբաբվե) . Լրացուցիչ երեք ավիաընկերություններ ենթակա են գործառնական սահմանափակումների և կարող են թռչել միայն ԵՄ հատուկ ինքնաթիռների տեսակներով ՝ Air Service Comores (Կոմոր), Iran Air (Իրան) և Air Koryo (Հյուսիսային Կորեա):

Փաստորեն ի՞նչ է ստացվում, որ քանի որ հայկական ավիափոխադրողները զրկվել են Եվրոպա թռչելու հնարավորությունից, եվրոպացիներն իրենց ավիաընկերություններն են բերում Հայաստան՝ առայժմ «Վիզ Էյր» և «Ռյան Էյր» լոուքոսթ ավիաընկերությունների տեսքով, բազավորում են Հայաստանում: Իսկ դա նշանակում է հայկական ավիաշուկայի ոչնչացում, եվրոպացիներն իրենք են վերցրել հայկական շուկան ու տնօրինում, և հայտնի չէ, թե մենք երբևէ կունենա՞նք ազգային փոխադրող թե՞ ոչ:

Ի դեպ, թռիչքների այս արգելքը վերաբերում է նաև չարթերային թռիչքներին, այսինքն՝ ամռանը որևէ ավիաընկերություն, եթե գրանցված է Հայաստանում, չի կարողանալու թռչել Հունաստան, Կիպրոս, Բուլղարիա կամ այլուր. նրա մուտքը եվրոպական որևէ տարածք արգելված է: